درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

سلام به همه ی دوست جونیاااااا...  الان کارنامه ی آزمون دیروزمو دیدم... رتبه ی من بین 617 نفر 231 شده! چیکار کنم خوب! من پیشرفت میکنم ولی ملت هم همزمان با من پیشرفت میکنن و رتبم پیشرفت نمیکنه!... دیشب مهمون داشتیم... خیلی خوش گذشت و خندیدیم... عروس دوماد جدید اومده بودن... پاگشا و... طفلکیا کلی سوژه ی مجلس میشن!و... هر کی بهشون یه تیکه ای میندازه!... دیشب قرار مدارای تهران رفتنو هم ردیف کردیم آخه قراره همگی با هم بریم!... فقط عمو با ماشین خودش میره که شااااااید منم باهاش برم!... 

میگم...... هوا خیلی عالیه نه؟.... خنک! تمیز... 5 شنبه رفتم پشت بوم خونمون... یه باد خنکی میومد..... بعد از اونجا تو خیابونو نگاه میکرم... شلووووووغ... هرکی دنبال یه کاری بود... دوست دارم چند تا عکس از شلوغی و خلوتی خیابونمون بگیرم... فکر کنم عکسای جالبی بشه... نه؟.. (تو تخصص آقای دز نگاره البته)... قبلنا اگه نصف شب از خواب بیدار میشدم میرفتم و از پنجره توی خیابونو نگاه میکردن... سکووووت مطلق بود!

من بلد نیستم عکس بذارم اینجا!!! کسی هست مرا راهنمایی کند آیا؟

واااااااااای فردا آزمایشگاه میکرو داریم!... خیلی آزمایشگاه خوبیه ها ولی نم اچه جواب نمیگیریم!... تا زه برنامشم ننوشتم این هفته!... خوب بلد نیستم! مگه چیه؟!!!

کلاس تکنیک این هفته پیچونده شد... هفته ی بعدی هم که تهرانم باز پیچونده میشه... هفته ی بعدشم که آزمون دارم بازم نمیرم... فک کنم استاد دلش برام تنگ میشه نه؟... 

 

پ ن:  امروز یه نظر داشتم که نشد تاییدش کنم۱ بعد از خوندنش این جوری شدم

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:40 http://www.dezrood.blogfa.com

ولی خب این جوری که چند تا نظر بیشتر نداری ... اگه مثله من ... یا مثل من که نه یه موضوعه مشتو گیر بیاری و یه آپ طولانی بذاری بهتره که این جوری همه آپاتو می خونن ...
یا اصلا می تونی همه ی موضوعایی که تو اون چند روز اتفاق افتاده یه جا بنویسی ... البته این نظر منه ... اختیار دار وبت خودتی ...

مهتاب شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:42 http://www.dezrood.blogfa.com

ولی خب این جوری که چند تا نظر بیشتر نداری ... اگه مثله من ... یا مثل من که نه یه موضوعه مشتو گیر بیاری و یه آپ طولانی بذاری بهتره که این جوری همه آپاتو می خونن ...
یا اصلا می تونی همه ی موضوعایی که تو اون چند روز اتفاق افتاده یه جا بنویسی ... البته این نظر منه ... اختیار دار وبت خودتی ...

حسن حساس شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:03 http://www.watersky.blogsky.com

نصف آزمونای تستی شانسیه خودتو ناراحت نکن.مثکه سخت افزار میخونی.منم خوندم عاقبت نداره :-)

0111Mostafa شنبه 30 آبان 1388 ساعت 12:45 http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

امین شنبه 30 آبان 1388 ساعت 23:38

نمیتونی عکس آپلود کنی یا تو وب بزاری ؟۱

نه! بلد نیستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد