درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

دیروز خلبان آزمون نظام مهندسی داشت.... هفته قبلو براش کلی زحمت کشیده بود..... بعد از امتحانش زنگ زد گفت خودم و دوروبری هام حتتتماااا قبول میشیم:دی... عالی داده بود... بعد اون که امتحان داده بود و خیلی خوب داده بود من خیلی خوشحال بودم و انگار که باری از روی دوش من برداشته شده بود.... بعد به این فکر کردم که اگه منم دفاع کنم انگار که باری از روی دوش اون برداشته شده.... و اینجوریه که تصمیم گرفتم تو این هفته هر طور که شده تا یه حدی کارامو جمع و جور کنم... دیشب کلی راجع بهش حرف زدیم.... بعد خلبان میخواست منو تحت تاثیر قرار بده گفت اگه از این به بعد شب ها گزارش کار روزانه بهم ندادی و کار نکرده بودی شب ها نمیام دنبالت:دی... منم گفتم خب عچقم پس خدافظ تا هفته آینده که میخوایم بریم مسافرت:دی... ولی جدی بخاطر خودم تنهایی دیگه نه.... که به خاطر دوتامون باید زودی تمومش کنم دیگه :)))))



دیشب مهمونی بودیم خونه خاله خلبان... فامیلای همسرشم بودن.... آدمای جدیییییییییییییید... :دی

من که کلا از مهمونی چیزی نفهمیدم و همش با خلبان تو یه فاز دیگه در حال حرف زدن بودیم :)))


دیروز عصرم با هم رفتیم ملاقات عمو....


دیروز ظهرم رفتیم آلاچیقمون.... خیلی خوب بود :)))))



امروزم از صبح کلی روز مفیدی داشتم :))

نظرات 1 + ارسال نظر
غزال یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 21:15 http://mygoldendays.persianblog.ir

من تا الان فکر میکردم خلبان شغلش خلبانی هست اما الان فهمیدم مهندس هستن و در نزدیکترین حالت مهندس مکانیک یا برق باید باشن. پس چرا میگین خلبان؟

خلبان شغلشم خلبانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد